Роботи на всіх ділянках будуть йти паралельно, в цілодобовому режимі без вихідних. — Актуальні новини Дарницького району
Після 10 років простою з мертвої точки зрушився процес добудови Дарницького автомобільно-залізничного переходу. Будувати об’єкт буде один з найбільших гравців ринку дорожнього будівництва — українсько-німецьке спільне підприємство «Автострада».
Загальний перелік робіт включає будівництво 4-х споруд загальною довжиною близько 1500 метрів і вагою понад чотири тисячі тонн. Ширина нової автодорожньої розв’язки становитиме від 10 до майже 13 метрів. В рамках робіт буде побудовано 25 нових опор естакадних з’їздів з монолітного залізобетону, висота яких сягатиме 15 метрів. Покриття дорожнього полотна буде з двошарового асфальту товщиною 80 мм на попередньо покладену гідроізоляційну мембрану.
Одночасно з підготовчими роботами компанія почне будівництво нових опор і підпірних стін, які планується завершити орієнтовно за 2-3 місяці. Зокрема, в найближчих планах — початок монтажу і зварювання балок прогонових будов, які вже змонтовані, а також нових блоків.
З листопада поточного року, після проходження всіх погоджувальних і підготовчих етапів компанія планує почати будівництво опор заїзду на міст і другого з’їзду на набережну в бік моста Патона.
Роботи на всіх ділянках будуть йти паралельно і в цілодобовому режимі без вихідних, повідомили в прес-службі «Автостради». Завершити будівництво розв’язки планується в грудні 2022 року. Однак все залежатиме від готовності Київської міськадміністрації сприяти у вирішенні ряду інфраструктурних та логістичних завдань. Наприклад, необхідно буде частково перекрити частину вулиці Канальної, на якій є міські комунікації — їх потрібно буде переносити. Крім того, в радіусі майбутнього будівництва знаходиться «цвинтар» нелегальних МАФів, які теж потрібно кудись подіти, пише УНІАН.